Avízo 2015. Podívejte se, co přinesl uplynulý rok.
Do konce roku 2015 už zbývá jen pár dní, které většina z nás bude chtít strávit v pohodové atmosféře vánoc v kruhu svých blízkých. I v letošním roce se v posledním článku ohlédneme za tím, jakými změnami server Avízo.cz v uplynulých měsících prošel. K bilancování za uplynulým rokem přidám, stejně jako každý rok, i pár čísel o návštěvnosti, vyjadřujících vaši přízeň našim stránkám.
Nejpodstatnější letošní změnou pro naše uživatele jsou nové možnosti přihlášení na naše stránky a s nimi spojená výrazně jednodušší registrace. K přihlášení na Avízo.cz můžete nově použít své účty u mojeID, Facebooku nebo Google+. Při klasické registraci pak nově stačí vyplnit pouze funkční emailovou adresu, přihlašovací jméno a heslo. Získat přístup k výhodám přihlášených uživatelů, je tak nyní mnohem snazší.
Po přihlášení na vás čeká nové rozhraní s přehledem o vašem uživatelském účtu. Nový kabát dostaly stránky některých služeb a postupně čeká redesign všechny stránky, se kterými v rámci svého účtu pracujete. Mimo práce na stránkách pro přihlášené uživatele jsme také například přidali možnost ověřit si VIN kód u společnosti CEBIA v nabídkách na prodej automobilů.
V uplynulém roce také výrazně stoupl počet soukromých i komerčních inzerátů podaných do tištěného Avíza přes náš podávací formulář. Tradiční způsob inzerce má evidentně stále co nabídnout. Proto také neustále dochází k optimalizaci distribuční sítě našich novin tak, aby se co nejsnáze dostaly ke svým čtenářům. Aktuální místa, kde Avízo dostanete, si můžete vždy prohlédnout na naší přehledné mapě.
Statistiky
Do dnešního dne Avízo.cz navštívilo necelých 12 milionů uživatelů, kteří si u nás prohlédli přes 154 milionů stránek. Každá návštěva trvá průměrně necelých sedm minut, ve kterých si stihne prohlédnout v průměru třináct stránek.
Všem, kteří náš server v uplynulém roce navštívili, děkujeme za projevenou přízeň. Přejeme vám hezké vánoční svátky a úspěšný vstup do nového roku. Doufáme, že i v něm si k nám najdete cestu a i nadále budete s našimi službami spokojeni. K jejich zlepšování nám pomáhají i vaše názory a připomínky, o které se s námi můžete podělit prostřednictvím našich stránek na sociálních sítích Facebook, Google+ nebo Twitter. Své podněty nám můžete posílat i prostřednictvím formuláře při podávání inzerátů nebo se kdykoliv obrátit na naši helpline.