Posíláte balíčky? Nezapomeňte zvýšit povědomí o vaší značce s lepícími páskami

Lepicí pásky s potiskem fungují jako skvělý marketingový pomocník. Na 3 příkladech si ukážeme, jak potisk pásek dokáže pozvednout vaši značku.

Páska je vlastně takový prostředek komunikace se zákazníkem. Páskou můžete zákazníkům říct o probíhající akci, firemním příběhu nebo v sezóně popřát krásné Vánoce.

Když prim hraje logo

Pokud je vaším hlavním cílem, abyste byli vidět, umístěte na pásku své logo firmy.

Přidat můžete i slogan nebo maskota. Výhodou je, že takovou pásku ve firemních barvách využijete celoročně.

Někdy logo stačí, jindy můžete připojit i své webové stránky nebo slogan. Zdroj: packagingindore.com
Příklad, jak je možné na pásce využít prostor pro logo a prostřednictvím obrázků ukázat zaměření firmy.

Páskami můžete zákazníkovi sdělit úplně cokoliv

Na pásce je dost prostoru na to, abyste ho využili ve váš obchodní prospěch.

Tady je pár inspirativních tipů, čím se dá páska potisknout:

  • poděkování za objednávku
  • slogany – například “baleno s láskou” 
  • výstražné pásky – například “křehké”
  • eco-friendly přístup – balíte prostě v souladu s přírodou
Zvolte motivační citát nebo text, který se dostane pod kůži. Zdroj: Etsy.com
Páska “KŘEHKÉ” se hodí, když balíte skleničky nebo něco, co se snadno rozbije.
Ukažte zákazníkům, že vaše firma jede na eko vlně a že vám záleží na životním prostředí. Zdroj: pinterest.com

Tak co, nápady se to ve vás jenom hemží? Pojďte toho využít a zažijte na vlastní brand, jak dobře můžou vypadat na míru vyrobené lepicí pásky.

Ať už prodáváte na e-shopu nebo třeba využíváte inzertní weby.


Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *