Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 17.04.2025 v 05:00 ID: 19428607

Nástup možný ihned.
Vhodné pro OZP. Úvazek 20 - 30 hodin týdně.
Náplň práce: zajišťování chodu kanceláře a správy dokumentů. Pracovní doba: 7:00 - 13:00
Hlavní činnosti:
- Práce s dokumenty – zpracování, archivace, skenování a kopírování dokumentů.
- E-mailová a telefonická komunikace – vyřizování korespondence, komunikace se zákazníky
- Zadávání a kontrola dat – práce s databázemi, tabulkami a formuláři
Požadavky: Znalost práce na PC (MS Office, e-mail, databáze), dobré organizační schopnosti a pečlivost, komunikační dovednosti (telefon, e-mail)
Kontakt je možný POUZE e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá 9:00 - 12:00). pracovní poměr od: 15.05.2025, mzda: 170

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední Vhodné pro OZP: ano

Další podobné inzeráty: