Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 26.04.2025 v 05:00 ID: 19436010

Nástup dle dohody.
Náplň práce spočívá ve výpomoci celkového chodu kanceláře. Vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané) také s anglicky mluvícími zákazníky, odesílání zásilek po světě pomocí spedičních firem PPL, UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy a příprava podkladů pro celní odbavení) a další administrativní činnost spojená s prací na počítači.
Velkou výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence - MS Excel, Word, Outlook, účetní software Pohoda. Dále zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování.
Pracovní doba 7:30 - 16:00. Každoroční účast na evropských veletrzích (Milán - Itálie, Friedrichshafen - Německo).
Podmínkou jsou dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti. Dále budou výhodou znalosti v oblasti obchodní.
Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu.
Vhodné i pro OZP a absolventy.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (07:30 - 16:00). pracovní poměr od: 02.05.2025, mzda: 27000 - 32000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné Vhodné pro OZP: ano

Další podobné inzeráty: