Změněno: 07.04.2025 v 05:00 ID: 19418204

Co vás čeká:
- asistentské práce a zodpovědnost za zadané úkoly
- zpracování příchozí a odchozí pošty
- zpracování příchozích faktur a archivace dokumentů
- vyřizování telefonických hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli, klienty
- komunikace s dodavateli
- podpora při náboru nových zaměstnanců a příprava souvisejících dokumentů
- evidence s firemními programy

Požadujeme:
spolehlivost, soběstačnost, flexibilita (počítat, že to není práce na 8 hodin a nepravidelně počítat i s víkendy - vše po předchozí domluvě)

Zaměstnanecké výhody:
stravování, zaměstnanecké benefity pracovní poměr od: 15.04.2025, mzda: 170

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání:

Další podobné inzeráty: