Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 25.01.2025 v 05:00 ID: 19338420

Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na funkci odborného referenta/referentky odboru stavebního úřadu a územního plánování Městského úřadu Broumov.

Druh práce: výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností, správní řízení ve věcech zvláštního užívání komunikací, povolování uzavírek a objížděk, komunikačního napojení, vydávání stanovisek k projektovým dokumentacím silnic II. a III. třídy, místních komunikací, veřejně přístupných účelových komunikací.
Místo výkonu funkce: správní obvod obce s rozšířenou působností Broumov.
Platové podmínky dle uznané odborné praxe: 10. platová třída.
Termín nástupu: 1. 5. 2025 (případně po dohodě).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: úředníkem/úřednicí se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt; dosáhla věku 18 let; je plně svéprávná; je bezúhonná; ovládá český jazyk; má ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.

Další požadavky: orientace v právních předpisech na úseku činnosti obce - zákon o obcích, správní řád, zákon o pozemních komunikacích, zákon o provozu na pozemních komunikacích; praxe ve veřejné správě výhodou; komunikační a organizační schopnosti; schopnost samostatné i týmové práce; znalost uživatelské práce s PC - Word, Excel, elektronická pošta, internet, datové schránky; řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič/řidička; znalost území ORP Broumov vítána; ochota se průběžně vzdělávat.

Místo, způsob podání přihlášky: přihláška s požadovanými náležitostmi se podává osobně na podatelně Městského úřadu Broumov, či je možno ji zaslat poštou na níže uvedenou adresu v zalepené obálce s uvedením adresy podavatele, nebo prostřednictvím datové schránky ID - mdubzhy (za předpokladu dodržení požadovaných náležitostí).

Adresa pro zaslání přihlášky: Městský úřad Broumov, Ing. Eva Blažková, MPA, tajemnice MěÚ, třída Masarykova 239, 550 01 Broumov.

Lhůta pro podání přihlášky: do 14. 2. 2025.

Obsah přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče/uchazečky; datum a místo narození uchazeče/uchazečky; státní příslušnost uchazeče/uchazečky; místo trvalého pobytu uchazeče/uchazečky; kontaktní adresa uchazeče/uchazečky; druh a číslo dokladu prokazující totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu; kontaktní email a číslo mobilního telefonu, případně pevné linky; datum a podpis uchazeče/uchazečky.

K přihlášce se připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - při podání přihlášky lze doložit prostou kopií.

Bližší informace o nabízené pracovní pozici získáte u Kamila Matěje, odpovědného pracovníka silničního správního úřadu (kontakt: 491 504 335, matej@broumov-mesto.cz), či u Bc. Jany Procházkové, vedoucí odboru SÚ a ÚP (kontakt: 491 504 324, prochazkova@broumov-mesto.cz).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče. pracovní poměr od: 01.05.2025, mzda: 24790 - 35770

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné

Další podobné inzeráty: