Změněno: 09.03.2025 v 05:00 ID: 19385550

Do naší společnosti Sea Clean M.B., s.r.o. hledáme Office Managera, jehož hlavní náplní bude analýza zakázek, správa smluv a administrativní podpora při realizaci zakázek. Pokud máte výborné organizační schopnosti, rádi pracujete s Excelem a máte zkušenosti s administrativními procesy, pak hledáme právě Vás!

Náplň práce:
- Analýza zakázek
- Vytváření, evidence a správa smluv
- Tvorba nabídek pro nové i stávající klienty
- Koordinace a příprava dokumentace při zahájení nových zakázek
- Spolupráce s externí firmou zajišťující BOZP a PO
- Vytváření objednávek
- Vyřizování pojistných událostí
- Podpora vedení společnosti a administrativního týmu
- Každodenní práce v Excelu (pokročilá znalost nutná)
- Zpracování příchozí, odchozí pošty

Požadavky:
- Vynikající znalost MS Office zejména Excel (pokročilá úroveň)
- Organizační a komunikační schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Zkušenosti s administrativními procesy a smluvními vztahy
- Základní znalost problematiky BOZP a PO
- Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, příjemné a profesionální vystupování
- Anglický jazyk - A2
- Vzdělání SŠ/VŠ
- Řidičský průkaz sk. B výhodou

Nabízíme:
- Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí
- Přátelské pracovní prostředí a týmovou spolupráci
- Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
- Zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, notebook, mobil, firemní akce, atd.)
- Nástup možný ihned

Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis na email: jonasova@seaclean.cz pracovní poměr od: 01.04.2025, mzda: 30000 - 35000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné

Další podobné inzeráty: