Změněno: 26.06.2024 v 05:00 ID: 19084349

Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení zaměstnanosti
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
- Realizace aktivit pro cílovou skupinu, aktivní účast na pracovních veletrzích vč.
přípravy věcného obsahu. Spolupráce v roli konzultantů na rozvoji individualizovaných
služeb zaměstnanosti. Poskytování individuálních a poradenských služeb sítě EURES
na ÚP ČR v oblasti evropské pracovní mobility ve vymezené územní působnosti.
Provádění aktivního náboru a výběru uchazečů a zájemců o práci v EU a spolupráce
se zaměstnavateli za účelem zprostředkování zaměstnání v rámci EU. Vzájemná
spolupráce s ostatními poradci EURES v regionech při realizaci klíčových aktivit.
Aktivní spolupráce s evropskými iniciativami a sociálními partnery na regionální i
evropské úrovni při podpoře pracovní mobility, tvorbě metodických materiálů a podílení
se na tvorbě návrhů na změny v nové metodice dle konkrétních příkladů z praxe.
Zastupování EURES ČR, ÚP ČR a českých zaměstnavatelů na regionálních a
zahraničních veletrzích práce a vzdělávání. Účast jako cílová skupina na vzdělávacích
aktivitách zaměřených na získání a osvojení si poznatků nových okruhů poskytovaných
informací. Spolupodílení se na odborné tvorbě a realizaci komunikační strategie pro
zefektivnění služeb EURES, účast na veletrzích práce a dalších aktivitách souvisejících
s podporou a prezentací služeb EURES, a to jak na území ČR, tak v zahraničí, odborná
spolupráce na přípravě letáků z veletrhů apod. Spolupráce na vypracování analýzy
dostupných nástrojů a navržení vhodného nástroje komunikace (interní platformy) ÚP
ČR a MPSV. Odborná spolupráce na tvorbě obsahu mobilní aplikace, revizi
informačních zdrojů resortu v oblasti pracovní migrace a na zefektivnění komunikace
v rámci interní platformy. Odborná spolupráce na praktické úrovni v rozvíjení
přeshraniční spolupráce a odborná spolupráce na přípravě letáků k akcím, odborná
příprava prezentací z poradenských dnů apod.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené min. VŠ bakalářské vzdělání
- znalost práce na PC (MS Office)
- komunikační dovednosti
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
pozdějších předpisů
- dobrý zdravotní stav
- dobrá znalost českého jazyka
- svéprávnost a občanská bezúhonnost
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo
občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a
splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- plný pracovní úvazek
- pružná pracovní doba
- předpokládaný nástup 15. července 2024, případně dle dohody
- pracovní poměr na dobu určitou, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s §
178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), po dobu dočasné nepřítomnosti
státního zaměstnance, nejdéle po dobu trvání projektu.
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek na stravování
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 1. července 2024 na e-mailovou adresu
petra.svacinkova@uradprace.cz
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. pracovní poměr od: 15.07.2024, mzda: 25280 - 37170

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání:

Kontakt

Další podobné inzeráty: