Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 24.01.2025 v 05:00 ID: 19337503

Charakteristika vykonávané činnosti:
- technická podpora uživatelů sítě LAN (instalace, konfigurace a servis uživatelské výpočetní techniky)
- zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- minimálně úplné středoškolské vzdělání (zaměření na IT výhodou)
- znalost Azure AD, Intune, AD, DNS, DHCP výhodou
- flexibilita
- ochota přizpůsobit pracovní dobu potřebám úřadu
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu
- mimořádné odměny
- pružnou pracovní dobu
- program MultiSport
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné telefonní tarify
- stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus)
- příspěvek na produkty spoření na stáří 1 500,- Kč/měsíc
- příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
- příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením
Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který podá přihlášku a přiloží tyto doklady:
a) strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
b) motivační dopis
c) čestné prohlášení o bezúhonnosti*
d) prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu rovněž prostou kopii tzv. nostrifikace, tj. osvědčení o uznání zahraničního vzdělání) **
e) telefonický a e-mailový kontakt
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě.
Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 28.01.2025 osobně na podatelnu magistrátu - na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 15.30 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka - personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem "neotvírat" a číslem a názvem výběrového řízení.

Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 28.01.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice: ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny (adresa e-podatelny: posta@mmp.cz), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení. Přílohy musí být autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Formulář přihlášky do výběrového řízení a formulář čestného prohlášení o bezúhonnosti jsou k dispozici na oficiálních webových stránkách statutárního města Pardubice v sekci Město - Kariéra - Výběrové řízení:
https://pardubice.eu/vyberove-rizeni

Přihlášky doručené (v případě doručení poštou podané) po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení magistrátu, tel.: 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, personální oddělení magistrátu, tel.: 466 859 471.
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 30000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné

Další podobné inzeráty: