Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 07.02.2025 v 05:00 ID: 19353688

se služebním působištěm v Litoměřicích, ID 50037315
Registrační číslo: CZ. 10.02.01/00/24_051/0000409
Název projektu: TRASA - Transformace s asistencí
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy.
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 24 790 Kč do 35 770 Kč.
Osobní příplatek: Rozpětí od 1 789 Kč do 5 366 Kč. Státnímu zaměstnanci přísluší zvláštní příplatek ve výši 2 000 Kč. Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou do 31. prosince 2027, po dobu realizace projektu "TRASA - Transformace s asistencí" s reg. č.: CZ. 10.02.01/00/24_051/0000409.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. dubna 2025.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
pružnou služební dobu; 5 týdnů dovolené; 5 dnů indispozičního volna; 1 den na vyřízení osobních záležitostí; příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje; odměny k životním a služebním výročím; příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 26. února 2025, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Revoluční 3289/13, 400 01 Ústí nad Labem
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.ul@uradprace.cz, nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/25833-78099813".
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
5. Podmínky účasti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
a) je státním občanem České republiky , občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
b) dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
c) je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě] ,
d) je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě] ,
e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. minimálně vyšší odborné vzdělání ,
f) má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě] .
g) má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky [§ 25 odst. 1 písm. g) zákona o státní službě]

6. Další povinné přílohy
K žádosti dále žadatel přiloží:
a) strukturovaný profesní životopis .
do: 31.12.2027, mzda: 24790 - 35770

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné

Další podobné inzeráty: