Změněno: 20.01.2025 v 05:00 ID: 19332455

Požadujeme: znalost FJ a AJ na komunikativní úrovni, znalost práce na PC, převážně MS Excel, dobrý time management, výhodou zkušenosti z logistiky. Asertivita a nekonfilktní jednání.
Náplň práce:
komunikace se zákazníky, zahraničními partnery a s naším zákaznickým oddělením
zpracovávat cenové nabídky a objednávky
podílet se na realizaci přepravy zboží
administrativa - pravidelný reporting, práce s MS Excel, interními SW nástroji, apod.

Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna, stravenkový paušál plně hrazený zaměstnavatelem (90Kč/odpracovaný den), aj. pracovní poměr od: 01.01.2025, mzda: 34000 - 39000

Obor činnosti: Logistika a doprava nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední

Další podobné inzeráty: