Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 21.03.2025 v 05:00 ID: 19399003

Pracoviště Bystřice pod Hostýnem
- Náplň práce: Výkon specializovaných odborných činností na úseku registrace živností - příjem a vyřízení ohlášení živností a žádostí o koncesi, provádění změn, přerušení živnosti, zrušení živnostenských oprávnění a další činnosti související s výkonem živnostenské agendy, zabezpečení činností v rámci centrálního registračního místa a jednotného kontaktního místa, evidence zemědělských podnikatelů a provoz služby Czechpoint.

- Požadavky města pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze činnosti:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, znalost práce na PC (MS Office, internet), komunikační dovednosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, týmový duch, psychická odolnost a aktivní přístup k řešení problémů, ochota se vzdělávat, řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
- Výhody, ke kterým může být ve výběrovém řízení přihlédnuto: orientace ve správním řízení na úseku živnostenského podnikání, zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti živnostenského podnikání, znalost zákonů: č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, č. 570/1991, o živnostenských úřadech, č. 500/2004 Sb., správní řád, č. 255/2012 Sb., o kontrole

- Nabízíme: další vzdělávání a profesní rozvoj, 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna (sick days), pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a příspěvek na "volný čas", odměny při významných životních a pracovních výročích
- nástup možný od května nebo dle dohody, PP na dobu neurčitou, Platová třída: 10. dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

- Obecné podmínky pro přijetí do pracovního poměru: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.

- Uchazeč doručí písemnou přihlášku v obálce označené „VŘ – referent/ka odboru Obecní živnostenský úřad“ na podatelnu městského úřadu nebo na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky nebo na el. podatelnu města se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do pátku 04.04.2025 (včetně).

- Přihláška musí obsahovat náležitosti uvedené v § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů:
jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče.
Je možné využít formulář na webových stránkách města: https://www.bystriceph.cz/formulare%2Dostatni/ds-1187/archiv=0&p1=1027
- K přihlášce se připojí doklady uvedené v § 6 odst. 4 téhož zákona: strukturovaný životopis, motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením), kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání

Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno rovněž na oficiálních stránkách města v síti Internet (www.bystriceph.cz). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče. pracovní poměr od: 01.05.2025, mzda: 33280 - 35770

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné

Další podobné inzeráty: