Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 09.10.2024 v 05:00 ID: 19218037

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz

PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou
TERMÍN NÁSTUPU: 1.1.2025 nebo dle dohody

CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI:
- zabezpečuje činnosti podle zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, (např. vedení registru vozidel, schvalování technické způsobilosti, přidělování registrační značky, dočasné vyřazování
vozidel, trvalé vyřazování vozidel z registru vozidel, udělování oprávnění k provozování
stanice měření emisí) a výkon státního odborného dozoru.

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, výjimečně střední vzdělání s maturitní zkouškou, a následné prokázání odborné způsobilosti zkouškou složenou u Ministerstva vnitra ČR,
- do výběrového řízení se může rovněž přihlásit uchazeč, který požadavky na vzdělání splní až v době nástupu do zaměstnání,
- výhodou znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích,
- znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word),
- komunikační schopnosti, zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost a pečlivost,
- nabízíme 5 týdnů dovolené, sick days, studijní volno, možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu.

LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK:
Přihlášku s přílohami doručte do 23. 10. 2024 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu:
Městský úřad Ústí nad Orlicí
Sychrova 16
562 24 Ústí nad Orlicí
Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte:
„Výběrové řízení č. 11/2024 – referent/ka registru vozidel odboru dopravy – neotvírat.“

INFORMACE:
- ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 29. 10. 2024. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce,
- po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům doklady obsahující osobní údaje vráceny,
- k výběrovému řízení budou pozvánky rozeslány na e-mail uvedený v přihlášce,
- vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení,
- oznámení o vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na elektronické úřední desce na internetové adrese www.ustinadorlici.cz.,

Případné dotazy zodpoví:
Ing. Jaroslav Škarka, MPA, vedoucí odboru dopravy, silničního hospodářství a správních agend MěÚ, tel.: 731 436 185,
Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563. pracovní poměr od: 01.01.2025, mzda: 21710 - 31820

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné

Další podobné inzeráty: