Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 15.01.2025 v 05:00 ID: 19317462

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: únor 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč - 35.770 Kč + osobní ohodnocení.

Co bude náplní Vaší práce: zajištění agendy v oblasti správy digitálních dat a mapových podkladů, příprava a zpracování podkladů v prostředí GIS, spolupráce na správě územně analytických podkladů obce s rozšířenou působností, správa jednotné územně plánovací dokumentace.

Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v mapových podkladech a projektové dokumentaci; praxe v oblasti GIS výhodou; zkušenost s prací s územním plánem či ve veřejné správě výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce.

Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.

Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání (výhodou obory: geografie, kartografie, geoinformatika).

Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce.

K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu - Nové Město nad Metují - oficiální stránky (novemestonm.cz).

Termín podání přihlášek: do 23. 1. 2025.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 24. 1. 2025. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 29. 1. 2025. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem.

Bližší informace podá Ing. Libor Pozděna, vedoucí Odboru majetku města, mobil: 731 411 657, e-mail: pozdena@novemestonm.cz.

Přihlášky zasílejte na email: jezdikova@novemestonm.cz nebo je doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OMM – GIS – Neotvírat“. pracovní poměr od: 01.02.2025, mzda: 24100 - 35770

Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné

Další podobné inzeráty: