Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 09.02.2025 v 05:00 ID: 19356034

pracoviště Městského úřadu Kroměříž
- Druh práce: Zajišťování agendy správy rozpočtu a souvisejících agend v oblasti sociálních věcí
- Vykonávaná agenda: správce rozpočtu odboru sociálních věcí a zdravotnictví (sestavování rozpočtu, úhrada faktur, kontrolní činnost, spolupráce s finančním odborem města apod.), administrátor dotačních titulů odboru sociálních věcí a zdravotnictví (metodické vedení žadatelů o dotace, vypracování veřejnoprávních smluv, zajištění zveřejnění v registru smluv apod.), metodické vedení zřízené příspěvkové organizace v oblasti jejího financování z hlediska zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů

- Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících
- Další požadavky pro vznik pracovního poměru: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření, praxe v oblasti správy rozpočtů, schopnost samostatné i týmové práce, stylistické schopnosti, dobrý písemný projev, psychická odolnost a emoční stabilita, komunikační a organizační schopnosti, ochota dále se vzdělávat, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost, práce na PC (MS Office)
- Výhodou: vysokoškolské či vyšší odborné vzdělání ekonomického zaměření, praxe v oblasti správy rozpočtů územně samosprávných celků příspěvkových organizací nebo neziskových organizací

- Platová třída: 9, pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup dohodou
- Benefity: průběžné vzdělávání, podporu profesního růstu – možnost dalšího odborného
rozvoje, odborné zaškolení a metodické vedení, možnost konzultací a supervize. Zaměstnanecké benefity, např. pružnou pracovní dobu, indispoziční volno, příspěvek na stravování, osobní účet aj.

- Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, a je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis
(Formulář přihlášky k vyplnění je možno nalézt na webových stránkách města Kroměříže www.mestokromeriz.cz v sekci Volná pracovní místa).
- K přihlášce musí být připojeny doklady podle § 6 odst. 4 zákona o úřednících: strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce (při podání přihlášky lze doklad o bezúhonnosti nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze doklad o nejvyšším vzdělání připojit pouze v prosté kopii)

- Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte nejpozději do 17. února 2025
* osobně nebo poštou na adresu Město Kroměříž, oddělení personální, Mgr. Bc. Radka Gabrielová, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž
* příp. do datové schránky: ID bg2bfur.
Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: „„VŘ č. 1 – NEOTVÍRAT“.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Výběrové řízení se uskuteční v pátek 21. února 2025 (v dopoledních hodinách), bližší informace o místě a času konání budou uchazečům/uchazečkám sděleny e-mailem. pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 29120 - 33220

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné

Další podobné inzeráty: