Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 11.10.2024 v 05:00 ID: 19223064

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti

Pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 10.

Požadujeme:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (minimálně vyšší odborné vzdělání),
dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, dovednost pracovat na PC (Office, Windows,
Excel, Internet), samostatnost, časovou flexibilitu.
Výhodou: znalost správního řízení, znalost ArcGIS.

Popis činnosti:
náplní práce je vydávat vyjádření v řízení o prohlášení věci za kulturní památku (v řízení o
zrušení prohlášení); vést seznam kulturních památek ve svěřeném územním obvodu;
vydávat rozhodnutí o opatřeních, která je vlastník kulturní památky a objektu nacházejícího
se v MPZ povinen učinit; stanovovat podmínky činnosti fyzické nebo právnické osoby
k zachování kulturní památky; vydávat závazná stanoviska k zamýšleným obnovám
kulturních památek a objektů nacházejících se v MPZ ve svěřeném úseku ORP; vydávat
podklady pro vymezení ochranného pásma nemovité kulturní památky a jiné; vést evidenci
a poskytovat metodickou pomoc obcím a ostatním žadatelům při zpracování žádostí o státní
dotace, dotace z evropských fondů a jiné (zajištění programu pro regeneraci – MPZ, PZAD,
ORP a další); provádět kontrolu postupu a způsobu využití státních dotací, dotací
z evropských fondů a jiných, poskytnutých obcím v rámci jednotlivých kapitol; provádět
dozor jednotlivých akcí obnovy a kontrolovat jejich soulad s platnými právními předpisy;
zajišťovat případné vrácení příspěvků a dotací při zjištění nedodržení podmínek smluv o
poskytnutí; plnit úkoly zadané obcí při pořizování regulačních plánů a územně plánovacích
podkladů v oblasti památkové péče; odpovídat za dodržování všech náležitostí
předkládaného projektu, programu a úkolu ve své působnosti, provádění přejímek prací na
svěřeném úseku; zajišťovat zjišťování vlastnických a uživatelských vztahů k nemovitostem;
vést agendu právních sporů, spolupracovat na zajišťování podkladů pro ně a zavedení jejich
výsledků.

Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů
dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na
penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro
zaměstnance.

K přihlášce je nutno přiložit:
• motivační dopis,
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a
odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad
domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Předpokládaný termín nástupu: 01.11.2024, příp. dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk

Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 18.10.2024 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu.
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SUUP“

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku. pracovní poměr od: 01.11.2024, mzda: 23390 - 34370

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné

Další podobné inzeráty: