Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 03.12.2024 v 05:00 ID: 19282838

Lhůta pro podání přihlášky: do 13.12.2024 do 10:00 hod. poštou nebo osobním doručením v podatelně Úřadu městského obvodu Hošťálkovice v zalepené obálce označené - "Výběrové řízení č. 02/2024- NEOTVÍRAT"
Adresa pro podání přihlášky: Statutární město Ostrava, úřad městského obvodu Hošťálkovice, Rynky 277, 725 28 Ostrava - Hošťálkovice
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno osobně vyzvednout do 10 dnů po ukončení výběrového řízení. Uplynutím této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení tajemník Úřadu městského obvodu Hošťálkovice vyhlašuje výběrové řízení č.2/2024 na obsazení pracovního místa v rámci Úřadu městského obvodu Hošťálkovice.
Charakteristika vykonávané práce:
Pracovník/ce na úseku financí, rozpočtu a evidence majetku zajišťuje v rámci samostatné působnosti v rozsahu svěřeném městskému obvodu statutem na úseku financování, účetnictví a pohybu majetku, všech příjmů a výdajů hospodaření ve vztahu ke státnímu a městskému rozpočtu. Aktualizuje upravený rozpočet městského obvodu, vč. elektronického zpracování v IS GINIS, zpracovává finanční vypořádání městského obvodu s rozpočtem statutárního města Ostravy, organizuje vedení účetnictví městského obvodu podle platné účtové osnovy, evidenci nemovitého majetku v IS GINIS (přírůstky a úbytky za účetní období), zabezpečuje práce při kontrole zjištěných stavů majetku, pohledávek a závazků s účetní evidencí v rámci inventarizace.
Doba, na kterou se pracovní poměr uzavírá: neurčitá

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
- dosažení věku 18 let

Kvalifikační předpoklady: dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitou ekonomického směru,
Jiné požadavky:
všeobecný přehled o ustanovení zákonů:
- č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) ve znění pozdějších předpisů
- č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních samosprávných celků
- č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- orientace v Obecně závazné vyhlášce statutárního města Ostravy č.10/2022, Statut města Ostravy
- výhodou zkouška dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků
Platová třída druhu práce: 10. platová třída dle délky uznané praxe ( 23 390 Kč - 34 370 Kč) Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
- možnost přiznání osobního příplatku v souladu s § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
- práce na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené

Přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu u cizího státního občana
- kontakt - e-mail, telefon
- datum a vlastnoruční podpis

Doklady, které zájemce připojí k přihlášce:
- životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, cizí státní příslušník doloží obdobný doklad
- ověřená kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání

Benefity: příspěvek na kulturu a sport, příspěvek na dovolenou, příspěvek na Vánoce, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na odívání, stravenky pracovní poměr od: 01.01.2025, mzda: 23390 - 34370

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné

Další podobné inzeráty: