Změněno: 26.06.2024 v 05:00 ID: 19084616

pracoviště Hulín
- Naplň práce: komunikace se zákazníkem, nákladová kalkulace servisních akcí, stanovení ceny pro konkrétní servisní případy, organizační zajištění a řízení servisních zakázek, agenda spojená s výjezdy techniků (víza, zvací dopisy, rezervace hotelů), spolupráce na logistice servisních akcí, reporting výsledků oddělení, administrativní podpora v rámci oddělení
- Požadujeme: práce s PC (MS Windows, MS Office), anglický jazyk na komunikativní úrovni, organizační dovednosti, prozákaznický přístup, zkušenosti z administrativy, samostatnost a analytické myšlení
- Výhodou: uživatelská znalost ERP systému (SAP, IFS atp.)
- Benefity: pružná pracovní doba, zvýhodněné volání až pro pět telefonních čísel, příspěvek na penzijní připojištění, závodní stravování, bonusy/prémie, dovolená navíc, nástup možný ihned
- Kontakt telefonický Po-Pá, 8:00-14:00 hod. (paní Pospíšilová, tel: 573 327 210), nebo své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: katerina.pospisilova@toshulin.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice, o kterou se ucházíte. pracovní poměr od: 01.07.2024, mzda: 30000 - 35000

Obor činnosti: Obchod a prodej nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední

Další podobné inzeráty: