Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 30.01.2025 v 05:00 ID: 19343920

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje výběrové řízení na obsazení
pracovního místa na dobu neurčitou "Terénní sociální pracovník/pracovnice - vedoucí oddělení náhradní rodinné péče" na odbor sociálních věcí, oddělení sociálně-právní ochrany dětí s místem výkonu práce statutární město Chomutov.

Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná,
- ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy,
- splnění dalších předpokladů dle zákona č. 451/1991 Sb. (ustanovení § 1 až 3 se nevztahuje na občany narozené po 1. prosinci 1971, po těchto občanech se nevyžaduje osvědčení ani čestné prohlášení podle § 4 tohoto zákona).

Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách:
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo
- státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo
- vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.

Co od Vás očekáváme:
- zkušenosti s řízením zaměstnanců,
- organizační, řídící a komunikační schopnosti,
- samostatnost v rozhodování, zodpovědnost,
- vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu,
- dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení,
- schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost,
- aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet),
- řidičský průkaz skupiny B.

Platové zařazení:
- platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 26 680 Kč - 38 570 Kč dle uznatelné praxe,
- osobní příplatek ve výši až 100% nejvyššího stupně dané třídy (až 38.570 Kč), po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu,
- příplatek za vedení, odpovídající pozici s vysokou mírou zodpovědnosti, ve výši až 30% nejvyššího stupně dané třídy (až 11 571 Kč).

Písemná přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození, státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- telefonní a e-mailový kontakt,
- datum a podpis uchazeče.

Výčet požadovaných dokladů k přihlášce naleznete na https://kariera.chomutov.cz/.

Kam s přihláškou?
- písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - OSV vedoucí oddělení náhradní rodinné péče" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 14.2.2025 do 12:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov.
- přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte "Výběrové řízení - OSV vedoucí oddělení náhradní rodinné péče" nejpozději do 14.2.2025 do 12:00 hod.

Nástup dle dohody. pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 26680 - 38570

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání:

Další podobné inzeráty: