Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 08.09.2024 v 05:00 ID: 19181898

Úředník/ce – samostatný/á referent/ka veřejných zakázek, oddělení investic a dotací,
odboru správy majetku, investic a dotací
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.-10.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
- základní orientace v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích, a č. 134/2016 o zadávání veřejných zakázek,
- uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office,
- zkušenosti se zadávání veřejných zakázek výhodou,
- řidičský průkaz sk. B výhodou,
- samostatnost, pečlivost, důslednost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu.

Charakteristika vykonávané pozice:
Příprava, zadávání, kontrola a evidence veřejných zakázek malého rozsahu zadávaných městem Bruntál dle vnitřní směrnice města na stavební práce, dodávky a služby.
Koordinace postupu města jako veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek. Metodická činnost u zakázek malého rozsahu v rámci Městského úřadu, včetně aktualizace vnitřních předpisů a metodik.
Spolupráce s externími administrátory u veřejných zakázek v režimu zákona o veřejných zakázkách. Správa, uveřejňování a dohled nad povinně uveřejňovanými informacemi na profilu zadavatele.
Práce s elektronickými nástroji pro realizaci veřejných zakázek (Josephine, aukční systém Tenderbox, Profil zadavatele, Věstník veřejných zakázek).
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího
státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat ve lhůtě do 20.9.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL
pracovní poměr od: 01.10.2024, mzda: 25000 - 40000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné Vhodné pro OZP: ano

Další podobné inzeráty: