Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 06.02.2025 v 05:00 ID: 19352114

Kvalifikační požadavky stanovené městem Semily:
minimálně vyšší odborné vzdělání (vzdělání technického směru výhodou)

Další předpoklady:
praxe v oboru vítána
znalost právních předpisů v oblasti hospodaření s energií
znalost práce s projektovou dokumentací
znalost oblasti veřejných zakázek a získávání dotací
dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE, Windows, Internet)
schopnost analyticky myslet a přesně vyhodnocovat situace
ochota dále se vzdělávat
výborné komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatnost, dobrý písemný projev
znalost regionu
řidičský průkaz skupiny B

Pracovní náplň: monitoring a vyhodnocování spotřeby energií u města a jeho příspěvkových organizací, optimalizace distribučních sazeb a velikosti jističů, tvorba strategických koncepcí v oblasti energetiky a energetické bezpečnosti, tvorba vnitřních směrnic, konzultace při přípravě investic a správě majetku z pohledu hospodaření s energiemi, zajištění výběru dodavatele energií, zajišťování investičních projektů v oblasti energetiky apod.

Nabízíme:
práci v dobrém kolektivu
5 týdnů dovolené + 2 dny sociálního volna
zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravné, na penzijní připojištění, na sportovní aktivity, na dovolenou, na výuku cizího jazyka
možnost získání služebního bytu

Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka)
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.

Podání přihlášek do výběrového řízení:
Lhůta pro podání přihlášek končí 14.02.2025 do 12:00 h.
Termín konání výběrového řízení je 19.02.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem.

Podání přihlášky v listinné podobě:
Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením "VŘ - odbor Kancelář tajemníka - Neotvírat!" na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily.
Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem.
Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech - pondělí, středa 8:00 - 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 - 14.00 h.
Podání přihlášky elektronicky:
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky - datová schránka města Semily: d36bywp.
Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji město Semily obdrželo nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Do předmětu datové zprávy uveďte "VŘ - odbor Kancelář tajemníka - Neotvírat!".

Město Semily si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení a nepřijmout nabídku žádného uchazeče, a to i bez udání důvodu. pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 26680 - 38570

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné

Další podobné inzeráty: