Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 06.02.2025 v 05:00 ID: 19352029

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend.

Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend
Platová třída: 10
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění (městská autobusová doprava)
- rámcová znalost zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), v platném znění
- schopnost řízení služebních vozidel - řidičské oprávnění skupiny B.

Výhodou:
- praxe ve veřejné správě
- osvědčení o odborné způsobilosti v silniční dopravě
- osvědčení o odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pět dní indispozičního volna
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutno doložit:
a) vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb nebo na internetových stránkách www.cheb.cz)
b) strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče,
c) výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii.

Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Bližší informace o pracovním místě poskytne Bc. Jana Hrdličková, e-mail: hrdlickova@cheb.cz.
Lhůta pro podávání přihlášek: do 28.02.2025 včetně (přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny).

Místo a způsob podávání přihlášek: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Termín výběrového řízení: 03.03.2025 (místo a čas bude upřesněn telefonicky).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. pracovní poměr od: 10.03.2025, mzda: 29000 - 40000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Vyšší odborné

Další podobné inzeráty: