Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 08.09.2024 v 05:00 ID: 19181811

Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou
Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyka splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem a předpoklady podle §§ 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
-výhodou vzdělání sociálního, psychologického nebo pedagogického zaměření; popř. vzdělání v oblasti veřejné správy/práva
-znalost související legislativy
-praxe v oboru nebo ve veřejné správě
-řídící schopnosti
-schopnost samostatného rozhodování
-organizační a komunikační schopnosti a dovednosti včetně dobrých vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu
-schopnost práce v týmu, flexibilita kreativita
-schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do praxe
-vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
-zkušenosti v řízení lidských zdrojů výhodou
-výborná znalost práce s MS Office
-řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič
Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na doplňkové penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče
Lhůta pro podání přihlášky do: 18.09.2024 - 12:00 hodin
Podrobné informace na https://www.mucl.cz/volna-pracovni-mista pracovní poměr od: 01.10.2024, mzda: 25280 - 37170

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání:

Další podobné inzeráty: