Inzerce volných pracovních míst
Změněno: 12.02.2025 v 09:30 ID: 19353858

MĚSTO BÍLOVEC
Slezské náměstí 1, 743 01 Bílovec

OZNÁMENÍ
Tajemník Městského úřadu Bílovec vyhlašuje
výběrové řízení č. 5/2025

Město Bílovec vyhlašuje v souladu s ust. § 7 odst. 1 písm. a) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na jmenování do funkce vedoucího úředníka pro pozici vedoucí oddělení majetku a údržby odboru kancelář starosty.

Druh práce: vedoucí oddělení majetku a údržby odboru kancelář starosty.

Charakteristika vykonávané práce:
Vedení, řízení a zabezpečování činností na úseku oddělení majetku a údržby, příprava podkladů k jednání orgánů města a plnění jejich usnesení, zajišťování dalších agend dle věcné příslušnosti oddělení.

Zařazení:
vedoucí úředník (dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon o úřednících“).

Místo výkonu práce: město Bílovec

Datum předpokládaného nástupu od: 01.04.2025 nebo dle dohody

Doba, na kterou se pracovní poměr uzavírá: určitá, zástup za dlouhodobě nepřítomného zaměstnance

Uchazeč musí splňovat tyto požadavky:
• státní občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt
• dosažení věku 18 let
• je plně svéprávný
• bezúhonnost
• zdravotní způsobilost
• ovládání českého jazyka
• splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
• splnění dalších předpokladů stanovených zvláštním zákonem (zákon č. 451/1991 Sb.).

Kvalifikační požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu technického směru

Další požadavky zaměstnavatele:
• znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
• znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
• koncepční, řídící a organizační schopnosti, schopnost analytického myšlení, řešení samostatných úkolů i týmová spolupráce, aktivní přístup, časová flexibilita, komunikační a organizační schopnosti, chuť učit se novým věcem,
• aktivní práce na PC (MS Office),
• řidičský průkaz skup. B (aktivní řidič),
• výhodou praxe ve vedení a řízení týmu řešícího správu a údržbu majetku,
• výhodou zkušenost se systémem VERA,
• výhodou praxe v zadávání veřejných zakázek, a to zejména stavebních oprav či investičních akcí.

Platová třída odpovídající druhu práce:
• 11. platová třída dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.


Dále nabízíme:
• Příspěvek na stravování
• Možnost výkonu práce v režimu home office
• Příspěvek na penzijní pojištění a další benefity z Fondu péče o zaměstnance
• Sick days v rozsahu 3 dnů/rok
• Možnost rekreace na chatě v majetku města (Horní Bečva)

Náležitosti přihlášky do výběrového řízení:
- číslo výběrového řízení a název pozice
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- e-mail, telefonní kontakt
- datum a podpis uchazeče

Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v průvodním dopise, životopise apod.

K přihlášce uchazeč připojí:
a) životopis ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
b) čestné prohlášení o bezúhonnosti (před jmenováním doloží vybraný uchazeč výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, dostatečné je doložení čestného prohlášení),
c) kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (před jmenováním doloží vybraný uchazeč ověřenou kopii dokladu).

Úspěšný uchazeč před jmenováním předloží doklad o splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (splnění těchto předpokladů nepředkládají osoby narozené po 1.12.1971).

Místo, způsob a lhůta podání přihlášky:
• poštou na adresu: Městský úřad Bílovec, 17. listopadu 411, 743 01 Bílovec; podací razítko nejpozději s datem 03.03.2025 nebo
• osobně do podatelny Městského úřadu Bílovec, 17. listopadu 411, 743 01 Bílovec; do 03.03.2025 do 17:00 hodin nebo
• elektronicky prostřednictvím datové schránky IDDS: y9qbxiy; do 03.03.2025.

Obálku označte slovy „Výběrové řízení č. 5/2025 – vedoucí oddělení majetku a údržby odboru kancelář starosty - NEOTVÍRAT“. Uchazeči, kteří předloží úplné přihlášky a doklady a splňují předpoklady (§ 9 (1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů), mohou být pozváni k ústnímu pohovoru.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv výběrové řízení zrušit bez udání důvodu, případně nevybrat žádného zájemce.

Bližší informace: Ing. Darja Vavříková, tel. 556 414 213

V Bílovci 07.02.2025




Ing. Jiří Hodic
tajemník Městského úřadu Bílovec

Obor činnosti: Management nabídka práce Typ: Zaměstnavatel Vzdělání:

Kontakt

Další podobné inzeráty: