Změněno: 21.06.2024 v 05:00 ID: 19075312

Do našeho týmu hledáme samostatného, cílevědomého a motivovaného kolegu/kolegyni, který posílí náš administrativní tým.
Pracovní náplň
· Administrativní činnost, práce s ekonomickým systémem Cézar
· Příjem objednávek a jejich zadávání do systému
· Fakturace (faktury vydané i přijaté)
· Evidence a řešení závazků a pohledávek, úhrady faktur
· Zpracování dat z výroby
· Příprava podkladů pro celní správu, řešení problematiky volného oběhu zboží a
DPH
· Správa e-shopu, zadávání položek, zpracování objednávek a vyřízení jejich
odeslání
· Kontrola správnosti nakládky zboží
· Vedení evidence BOZP a PO
· V případě zástupu kolegů vedení pokladny, zpracování docházky zaměstnanců,
zpracování inventur, nákup surovin apod.
Profil kandidáta
· SŠ vzdělání
· Znalost práce na PC
· Komunikační, prezentační a obchodní dovednosti
· Pozitivní a energický přístup, samostatnost, přesnost a zodpovědnost
· Praxe na pozici administrativní pracovník výhodou
· Znalost anglického jazyka výhodou
· ŘP sk. B výhodou
Nabídka
· Zajímavá práce na HPP u prosperující společnosti
· Nástupní plat podle dosažené praxe a znalostí (25 – 32 tis. Kč)
· Zaměstnanecké benefity po ukončení zkušební doby
· Nástup dle dohody
Životopisy zasílejte na e-mail: mirek@pivovarmazak.cz pracovní poměr od: 18.06.2024, mzda: 25000 - 32000

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné

Další podobné inzeráty: