Změněno: 14.02.2025 v 05:00 ID: 19361549

Náplň práce:
" zápis v jednací síni, vyhotovování protokolu o jednání,
" zajišťování realizaci referátu dle pokynů řešitele,
" zajišťování doručování písemností dle referátu (vč. doručování přes datové schránky),
" přepisy rozhodnutí,
" žurnalizace spisů,
" lustrace v IS DS,
" plnění dalších ústních i písemných příkazů nadřízeného pracovníka, udělených v souladu s druhem a povahou práce ujednané v pracovní smlouvě.
Kvalifikační předpoklady:
" státní občanství ČR,
" plná svéprávnost k právním úkonům,
" trestní a morální bezúhonnost,
" ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou,
" psaní na klávesnici v dostatečné rychlosti a kvalitě,
" základní znalost práce na PC: MS Office Word, Outlook,
" znalost českého jazyka - pravopis, gramatika,
" znalost náležitostí úřední korespondence,
" samostatnost, pečlivost.
Platové zařazení: 7. platová třída dle "Přílohy č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb." ve znění pozdějších předpisů (platový stupeň dle započitatelné délky praxe)+ zvláštní příplatek podle § 8 uvedeného nařízení vlády (nejnižší úroveň zaručené mzdy 29 120,- Kč)
Zaměstnanecké výhody:
" možnost nastavení osobního příplatku po zapracování,
" pět týdnů dovolené na zotavenou,
" pět dnů indispozičního volna,
" příspěvek na stravování,
" příspěvek na penzijní připojištění nebo obdobný produkt spoření na stáří,
" pevná pracovní doba (7:00 - 15:30).
Nástup možný od 1. 4. 2025. Pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou jako zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, se zkušební lhůtou. V případě uvolnění personální kapacity možnost prodloužení.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, v níž uvede:
" jméno a příjmení,
" datum a místo narození,
" státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu,
" kontaktní telefon a email,
" datum a podpis uchazeče.
K žádosti uchazeč připojí:
" strukturovaný životopis,
" doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
" prohlášení podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů (tj. souhlas se shromažďováním a zpracováním osobních údajů v souvislosti s výběrem kandidátů, a to v rozsahu nezbytném pro průběh výběrového řízení, tento souhlas může být kdykoliv odvolán).
Způsob podání přihlášky:
" písemně zaslat na adresu Okresní soud v Českém Krumlově, Linecká 284, 381 01 Český Krumlov,
" osobně na podatelně Okresního soudu v Českém Krumlově, č. dveří 2.

Lhůta pro podání přihlášek: 11. 3. 2025
Kontaktní osoba: Ing. Eva Plišková, ředitelka správy soudu, tel. 380 706 101, pliskovae@osoud.ckr.justice.cz
Uchazeči, kteří předloží požadované dokumenty a splní další požadované náležitosti, se podrobí ústnímu pohovoru a zkoušce psaní na klávesnici. O výsledku výběrového řízení rozhodne předsedkyně soudu. Toto rozhodnutí je konečné a nelze se proti němu odvolat. O výsledku výběrového řízení budou uchazeči informováni.
Předsedkyně soudu si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, případně nevybrat žádného z uchazečů.
Podporujeme rovnost žen a mužů. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek i žadatelů.
Upozorňujeme, že tento inzerát nezakládá nárok na uzavření pracovního poměru, jedná se jen o nabídku.

pracovní poměr od: 01.04.2025, mzda: 29120

Obor činnosti: Administrativa nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: Střední odborné

Další podobné inzeráty: